TIP - Moje oblíbené seriály #2 část.

13:28:00

Ahoj, vítám Vás u nového článku. Pro dnešek tu nemám nic kosmetického ani nic recenzujícího. Tentokrát tu mám druhou část oblíbených seriálů, na které koukám pravidelně a které jsem si fakt oblíbila. Jelikož ráda objevuju různé novinky tak samozřejmě nazapomínám ani na takovou tu starou klasiku. V minulém článku na tohle téma jsem Vám sepsala asi 11 tipů, které jsou podle mě jednička a dnes tu mám dalších několik věcí. Myslím, že většinu budete i znát, ale pokud ne, věřím tomu, že si v některém zalíbení najdete taky. Tak pojďme na to.


1. DÍL SERIÁLOVÉHO ČLÁNKU NAJDETE => TADY


Taková moderní rodinka.


''Americký komediální seriál nám představuje novodobý rodinný klan, v jehož čele stojí šedesátník Jay Pritchett se svou novou mladou manželkou a vyženěným synkem, Jayova dospělá dcera se třemi potomky a syn, který se svým partnerem právě adoptoval dítě.
Kdysi osvědčený rodinný model žena + muž + dvě až tři děti už je dávno minulostí a tento americký sitcom nám představuje moderní rodinu z počátku 21. století.''

Co na něj říkám já?
Myslím, že není moc lidí, který by tenhle seriál neznalo. Každý den dávají několik dílů na Prima Comedy Central a každý den s přítelem koukáme. Seriál mě zaujal hlavně složením postav a jejich hereckým výkonem. Pokaždé se nasměju a příběhy, které se jim dějí jsou hodně dobře sehrané. A takový Cameron je jako gay je naprosto úžasný :D

Sherlock Holmes.



''Sherlock Holmes je snad známý nám všem díky příběhům sira Arthura Conana Doyla. Ovšem tato britská série jej ukazuje ve zcela jiné době, konkrétně ve 21. století. Holmes je zde detektivním konzultantem místní policie, kde pomáhá řešit ty nejzapeklitější případy, na které jsou obyčejní vyšetřovatelé krátcí. Pomáhá mu při tom doktor John Watson, bývalý armádní lékař, kterému chybí vzrušení poznané ve válce. A i když mu někdy neskonale leze na nervy, tak spolu tvoří nerozlučné duo, které si získalo srdce mnohých fanoušků po celém světě.''

Co na něj říkám já?
Na tenhle seriál jsem se začala koukat hlavně díky předchozím filmům. Filmy s motivem Sherlocka mě naprosto uchvátily a koukala jsem na ně několikrát. Tenhle seriál není vyjímkou. Dvojice Holmes a Watson je ideální pár a jejich společné výkony jsou úžasné. Nemluvě o příbězích a situacích, které musí řešit je seriál nejen napínavý, ale i hodně vtipný.

Pán Času.



''Pán času je původní britský televizní sci-fi seriál společnosti BBC. Popisuje dobrodružství cestovatele vesmírem a časem, který si nechá říkat "The Doctor". Cestuje ve své lodi Tardis, která zvenčí vypadá jako britská policejní budka z 50. let a se svými společnicemi zkoumá vesmír a čas, řeší problémy a napravuje škody. Doctor je mimozemšťan, pochází z planety Gallifrey, ale vypadá jako člověk. Drobnou odlišností může být pouze to, že má dvě srdce a je prakticky nesmrtelný, protože se může regenerovat (je mu 903 let).''

American Horror Story.


Co na něj říkám já?
Seriál obsahuje 7 serií a v každé serii jde o něco jiného a herci mají jiné role. Zpracování a námět je hodně nápaditý. Na počátku mi to vždy přijde jako nesmysl, ale postupné uvádění děje na pravou míru epizodu pokaždé posune na jinou úroveň. Jelikož jsem strašpytel tak se pochopitelně bojím, ale veskutečnosti to vlastně zase tak strašidelné není.

13 Otázek proč?



''Stydlivý kalifornský středoškolák najde před dveřmi svého domu krabici s nahrávkami. Ty pochází od Hanny Bakerové, jeho spolužačky, do které byl zamilovaný a která spáchala sebevraždu. S nahrávkami přichází i instrukce, aby je poslal dalším studentům a vytvořil řetězový dopis. Nahrávky totiž objasňují třinácti konkrétním lidem, jakou hráli roli v její smrti.''

Co na něj říkám já?
Na tohle jsem se těšila neskutečným způsobem. Seriál není venku zase až tak dlouho a ani nevím, jestli ho už nadabovaly. Nicméně námět je opět neskutečný. V každém díle je hodně specifický příběh, který člověku promluví do duše a donutí ho se zamyslet nad spoustou věcí.

Dexter.


''Dexter Morgan pracuje u policie jako odborník na krevní skvrny. Díky jisté události v jeho dětství je však psychicky narušen a touží po zabíjení. Jeho touhu po krvi se dařilo usměrňovat jeho adoptivnímu otci, který pracoval jako policista. Dexter se naučil ovládat a stal se soudním znalcem a stejně jako on pracuje u policie i jeho nevlastní sestra. Stále má své choutky a po smrti otce je pro něj všechno složitější. Přestože nechová k nikomu žádné city, své oběti si pečlivě vybírá z řad kriminálníků, sociopatů a dalších zabijáckých stvůr, kterým se podařilo zákon obelstít. Na scéně se zanedlouho objevuje precizní sériový vrah, který nepřímo vyzývá Dextera na psychologický souboj kočky s myší. Kdo je kočka a kdo myš?''

Co na něj říkám já?
Klasika. Kdo by neznal Dextera. Krásného Dextera :D Hodně dlouho jsem se tomuhle seriálu bránila a ikdyž mě popis zaujal, pokaždé jsem to oddalovala a byla to chyba. Jednotlivé příběhy jsou tak vtipně a smysluplně poskládané, že nad nimi vlastně zůstává rozum stát. Chvilkama se taky bojím ikdyž není čeho, ale to bych prostě nebyla já. Opět propracovaný a zajímavý seriál.

Lucifer.


''Lucifera už nebaví být nejvyšším pánem pekla, je znuděný a nešťastný. Rozhodne se proto rezignovat na svou funkci a nechá se strhnout krásou, leskem a lákavou šíleností města Los Angeles. Zde zažívá chtěnou akci a dobrodružství, když pomáhá místní policii trestat kriminálníky.''

Co na něj říkám já?

Přiznám se, že prvotní námět podívat se na tenhle seriál byl právě hlavní hrdina. Lucifer je prostě krásný chlap a to samé si myslí i postavy žen ze seriálu. Atraktivní Lucifer se přidá k policii aby pomohl řešit případy. Každá po něm touží, ale on sám touží po té, která mu odolává. Zapeklité a vtipné příběhy plné pravdy a poučení. Navíc se tenhle seriál líbil i mému příteli, který na ně běžně nekouká, takže to už něco znamená :D

The Originals.




Co na něj říkám já?
The Originals je spin off seriálu upíří deníky, o kterém jsem se zmiňovala v prvním díle článku. Několik postav známe už z dřívějška a mají ve směs stejný charakter. Opět se jedná o námět s úpírsko - vlkodlačí tematikou na kterou mám velkou slabost. I když mě Upíří deníky zaujaly daleko víc, i tohle má šťávu a stojí za zhlédnutí.

Pokud Vás zajímají i jiné tipy, určitě mrkněte i na první díl článku.MagicBeautyLife.blogspot.cz - Oblíbené seriály 1 část.

Zaujal Vás některý seriál z první nebo i téhle části článku? Budu ráda pokud mi i vy napíšete tip na něco co jsem nezmínila - tudíž neviděla :D 

You Might Also Like

20 komentářů

  1. Na Luifera koukám, ale dlouho trvalo, než mě začal bavit. I když už celkem baví, mezi oblíbené seriály se nezařadil. Naopak The Originals zbožňuji, ale myslím, že už by se měl seriál fakt ukončit, je to zbytečně natahované a kvalita klesá. Na American Horror Story jsem koukala, ale skončila u druhé série, kombinace sexu a krve mi vadí.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Být tebou tak určitě nečekám na dabing k 13 reasons why nebo i jinému seriálu. Na topserialy.sk můžeš všechny seriály vidět s titulky v originále, čímž si užiješ originální hlasy herců, ale také si zlepšíš angličtinu, věř mi :)

    OdpovědětVymazat
  3. doctora znaji vsichni, ocividne mimo me :-D ale planuju si to sehnat a koukat, je to uz neco jako klasika, to clovek proste znat musi :) a 13 duvodu proc jsem vcera zacala cist knizku, tak si pak dam i serial

    OdpovědětVymazat
  4. Poznám skoro všetky, no najobľúbenejší seriál pre mňa je jednoznačne The Originals. Joseph Morgan je proste dokonalý vo všetkých smeroch ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím naprosto souhlasím :) doslova ve všech :D

      Vymazat
  5. Taková normální rodinka patří i k mým oblíbencům :-) Na Dextra jsem se kdysi dívala na prima cool :)

    OdpovědětVymazat
  6. Viděla jsem akorát Takovou normální rodinku a 13 Reasons Why, oba seriály patří k mým oblíbeným :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Na doktora koukám s přítelem a je super, divím se, že jsem tomu tak dlouho odolávala, když mi o tom říkaly kámošky.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  8. 13 Reasons Why, Lucifer a The Originals sú moje srdcovky!
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  9. Super tipy :) některé ze seriálů znám a na ostatní mrknu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :)
      Určitě mrkni, myslím, že se budou líbit :)

      Vymazat
  10. Skvělé tipy na seriály, děkuji :) nějaké vůbec neznám, takže ráda mrknu.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  11. Doctor Who, Sherlock Holmes a Dexter <3 Moje srdcovky. Máš dobrý vkus! :D

    OdpovědětVymazat
  12. Zrovna s přítelem nevíme, na jaký seriál se dívat, tak děkujeme za tipy! :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem velký fanda American horror story a z té nové série nyní jsem úplně nadšená :) je super, že tento seriál má rádo více lidí. Je takový :D ehm jiný...

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za milé komentáře :)

Translate

Oblíbené články

Vyhledat na blogu