MANUFAKTURA - okurková micelární voda

12:25:00

Zdravím Vás moji milí, i přes mou snahu vydat alespoň jeden článek týdně, přicházím opět po více než měsíci. Nebudu se tu na nic vymlouvat, bohužel toho času není tolik, kolik bych potřebovala a obávám se, že i kdyby den měl 30 hodin, tak mi to stejně bude málo. Navíc ten časový posun? To opravdu není nic pro mě :/ Ale abych se vrátila k článku. Chvíli před Vánocemi jsem objednávala v Manufaktuře kosmetické balíčky pro známé. Co se týče eshopu Manufaktura.cz , jsem nad míru spokojená. Balíčky chodí opravdu bytelně zabalené a sem tam i nějaký ten dáreček. A tehdy se ke mě prostřednictvím takového ''většího vzorečku'' dostal na zkoušku i tenhle produkt. A o co jde?



Hydratační micelární voda s okurkovým výtažkem a mandlovým olejem - plné balení 215 ml, cca 169 Kč


Co o ní píšou?
''Micelární voda představuje příjemný moderní způsob důkladného šetrného čištění pleti, které je základem správné péče o pleť. Obsah okurkového výtažku dodává a udržuje v pleti potřebnou hydrataci, osvěžuje ji, zklidňuje, zjemňuje a projasňuje. Napomáhá stažení pórů a vypnutí kůže. Jedinečná receptura dále využívá příznivých účinků rebarbory, kyseliny mléčné, panthenolu, allantoinu a výživného mandlového oleje. Dokonale vyčistí a odlíčí pleť a zanechá ji jemnou, svěží a hydratovanou. Lehká vodní bezalergenní vůně zpříjemní Váš ranní i večerní očistný rituál. Ideální pro normální a mastnou pleť.''

Co na ni říkám já?
Troufám si říct, že v oblasti micelárek toho mám vyzkoušeného už opravdu hodně. Stejně tak si troufám říct, že opravdu dobrou micelárku také poznám. Samozřejmě záleží na každém, co mu sedne a co mu bude vyhovovat. Napřed jsem si myslela, že tahle vodička by pro mě mohla být ideální. Není příliš mastná, nelepí a navíc hezky voní. Pleť vyčistí velice hezky, ale bohužel mě začala štípat v očích. Oči mám poměrně citlivé, takže jsem  to i trošku očekávala a překousla to. Čím častěji jsem si s ní pleť čistila, tím to bylo víc k nevydržení a oči už pálily opravdu nesnesitelně. Navíc se k nim přidal i zbytek obličeje. Vodičky mi tam zbyla asi čtvrtka a obávám se, že odvahu už na ní nedostanu. Na citlivou pleť se dle mého vůbec nehodí.

Celkový dojem:
+ Příjemná vůně
+ Poměr množství/ cena
+ Nelepí
+ Hezky vyčistí
+ Nevysušuje
+ Pleť zůstane příjemně jemná
+ Obal

- Štípe v očích
- Nehodí se na citlivou pleť
- Po nějakém čase dráždila celou pleť




Máte s touhle micelárkou zkušenosti? Jaký měla vliv na vaši pleť?
Zkoušeli jste od Manufaktury jejich novou sedmikráskovou řadu?

You Might Also Like

18 komentářů

  1. Škoda že štípe a dráždi, chcela som si ju kúpiť, no teraz neviem. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná, že nesedla jen mě :/ třeb tobě by vyhovala. Chce to asi jen vyzkoušet :) Nicméně je to docela škoda, jinak je moc fajn :)

      Vymazat
    2. Možno ju vyskúšam a uvidím. :)

      Vymazat
  2. Tuhle řadu jsem ještě nezkoušela, ale koukala jsem se na ni a docela mě láká. Manufakturu mám ale celkově moc ráda. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je škoda, no. Jinak vypadá moc hezky. S touhle micelární vodou nemám žádnou zkušenost. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Nemám žádnou zkušenost, ale od Manufaktury mám velmi ráda krémy na ruce.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je zvláštní, ještě u Manufaktury, která je většinou citlivá.. škoda toho :/ Z řady jsem nezkoušela nic :)

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  6. To mě teda překvapuje, řekla bych, že Manufactura má samé dobré věci. Já jednou zkoušela odličovač s chrpou na citlivé oči od Yves Rocher a taky mě neskutečně štípal...
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem zkoušela taky a kupodivu..mě vyhovoval :D

      Vymazat
  7. Také nemám žádnou zkušenost, od Manufaktury mám pouze pleťový olejíček a uvažuji o krému na ruce.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  8. Oh tak toto by na mna teda nebolo, ked takto na tebe reagovala, ale vyzera rozkosne to sa jej neda upriet :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  9. Mě taky nesedla, ale já mam hodně citlivou nebo spíš přecitlivělou a suchou pleť a sedí mi máloco :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  10. Tak toto vyzerá úplne super :) uhorka musí voňať lákavo

    OdpovědětVymazat
  11. Super recenze, moc se mi líbí jak jí máš hezky popsanou a vysvětlenou :-) Tuhle vodu neznám, ale nevypadá vůbec špatně. Ikdyž teda štípe v očích :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! :)
      Určitě není na škodu ji alespoň vyzkoušet. Nebýt toho pálení tak je úplně skvělá :)

      Vymazat
  12. mám uhorkový sirup od Manufaktury..takže si presne viem predstaviť tú vôňu, škoda,že ti nesadla :)

    Na mojom blogu práve prebieha súťaž o Nars Duo lícenku a bronzér, ak by si mala záujem, bola by som rada ak by si sa pozrela:)

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat
  13. Manufakturou jsem téměř nepolíbená, zkoušela jsem asi jen dva produkty. Sortiment znám spíše z okukování obchodu, ale překvapilo mě, že nabízí i micelární vodu :-) já většinou používám ty z drogerie, ale poslední dobou se poohlížím i po těch přírodnějších...
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  14. Ty jo, mě micelárky občas taky pěkně štípou, hlavně do očí, tak jí asi odolám, ale okurku od Manufaktury váážně miluju!!!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za milé komentáře :)

Translate

Oblíbené články

Vyhledat na blogu