CATRICE - tekutý korektor Liquid Camouflage

15:05:00

Hezký den Vám přeji, dnes jsem si pro Vás připravila článek o velmi známém korektoru. Jsem si jistá, že všichni jste o něm už minimálně slyšeli či četli. Korektor jsem si kupovala poprvé asi před rokem přes eshop Dekorativka.cz. Moc druhů korektorů jsem nezkoušela, takže nejsem schopná sepsat nějaké větší srovnání. Jelikož se ale stále vracím k tomuhle, můžu ho všem doporučit. 
O co tedy jde?




Tekutý korektor - Catrice Liquid Camouflage - 5ml - cca 99 Kč

Co o něm píšou?
''Tmavé kruhy, zarudnutí a barevné rozdíly na pokožce jsou minulostí. Tekutý korektor nabízí optimální krytí a péči. Je vysoce pigmentovaný, voděodolný a dlouhotrvající. Jednoduše se nanáší pomocí speciálního aplikátoru. Radost z dokonalého zevnějšku je vášní expertů CATRICE. Žádný trend, detail ani kosmetická nutnost jim nemůže uniknout. Značka Catrice říká NE testování na zvířatech.''

Co na něj říkám já?
Korektor slibuje velmi dobré krytí a vysokou pigmentaci. Tohle opravdu splňuje na jedničku. Má poměrně hutnou konzistenci, která by nemusela vyhovovat všem. I já jsem si na ní ze začátku zvykala, protože poměrně vysušoval. Za to, co ale zvládá mu i vysušování odpouštím. Perfektní je na zakrytí tmavých kruhů pod očima i na zamaskování pupínků. Produkt nanáším štětečkem určeným přímo na korektor a práce s ním je opravdu snadná. Hodně rychle zasychá''

Celkový dojem:
+ Velmi dobré krytí
+ Konzistence
+ Příjemná vůně
+ Prodává se ve třech odstínech ( 05, 10 a 20 )
+ Vysoká pigmentace
+ Aplikátor
+ Balení
+ Voděodolnost
+ Výdrž
+ Dá se snadno vrstvit

- V drogeriích většinou vyprodaný
- Lehce vysušuje





Na závěr bych na Vás měla prosbu/otázku trošku mimo článek. Nutně ''potřebuji'' jednorožčí sprcháč od Balei :D Sháněla jsem ho ve všech prodejnách DM, které jsem našla. Takže kdyby někdo z Moravy věděl o některé prodejně (okolí Olomouce nebo Hodonína), kde by ho ještě měly tak prosím o info. Platím zlatem! :)

Zkoušeli jste korektor? Jaký na něj máte názor popřípadě který korektor bych dle Vás mohla ještě vyzkoušet? :)

You Might Also Like

21 komentářů

  1. Za mňa je to top korektor, odkedy som ho vyskúšala, žiaden iný nechcem. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Tento jsem ještě nezkoušela, ale už se na něj chystám, catrice mám velmi ráda, mám od nich velmi oblibene paletky stínu a korektor takový ten malinký jestli víš :D
    lifebynikys.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Nezkoušela jsem ho, ale mám na něj zálusk.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. tento korektor používam aj ja :) tiež mám rada aj tie tuhé kamufláže :P

    OdpovědětVymazat
  5. áno, presne na také nedokonalosti a kruhy pod očami je super :) i keď na bežné dni a líčenie, dávam prednosť niečomu "ľahšiemu" :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  6. Poslední dobou mi přijde, že když Catrice přijde s něčím novým, je to skvělé :-) děkuji tedy za tip, co příště v drogerii přihodit do košíku :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  7. Catrice má veľmi dobré a cenovo dostupné produkty, prirovnala by som to kvalitovo možno k NYX. Tento tekutý korektor používam už dlho, rovnako jeho tuhú verziu a zatiaľ som nenašla lepší korektor...

    Papi Lapi Blog

    OdpovědětVymazat
  8. Tento produkt je naprosto super, mám už několikáty :-)
    Přidala jsem se do pravidelných čtenářů, tak kdyby si chtěla můžeš oplatit :-)
    www.monikazoubkova.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ja som si kúpila dva odtiene, ktoré som si plánovala zmiešať, pretože sa mi na pleť vôbec nehodil. Musím povedať, že vôbec nie som z neho nadšená, skôr naopak, myslím, že sa dajú určite kúpiť aj lepšie. Krytie je síce fájn, ale nevydrží nejak extra dlho, aj keď možno o pár hodín viac ako nejaké "obyčajné" korektory.

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, chcela by som tento korektor vyskúšať no stále je vypredaný. Snáď sa mi raz pošťastí:) chcela by som sa opýtať či sú niektoré z tvojich rezenzii spolupráce alebo si to kupujes sama :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jediná spolupráce, kterou jsem zatím recenzovala byla kosmetika na nohy od A pro. Jinak si vše kupují sama :)

      Vymazat
  11. Korektor vypadá moc hezky. Hrozně mi připomíná můj dlouholetý korektor od Collection, který si nemohu vynachválit! Mám pocit, že tekuté korektory jsou, co se krytí týče, stejné nejlepší.!

    Máš moc krásný blog!

    S pozdravem,
    Natálie z Mare di Fragole

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No no vidíš, o něm jsem ani neslyšela :)
      Moc děkuji! :)

      Vymazat
  12. Ahoj :-) O tomto korektore som toho už čítala dosť ale ešte som ho neskúšala :-)

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  13. Korektor jsem nezkoušela, ale už delší dobu plánuji jeho koupi. Má ho kamarádka a moc si ho chválí! :) Přemýšlela jsem i o tom v kelímku. :)
    Super článek a skvělý fotky! :) <3
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Tento korektor používam už dlhšie a je to najlepší korektor aký som kedy mala. Neviem si ho vynachváliť :)

    dazzlera.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  15. u mňa sa stal jeden z top korektorov a som veľmi potešená, že už je ešte bledšia verzia, ktorá mi perfektne sedí :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  16. WOW Great post!
    follow or follow? let me know
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Mala som korektor od Catrice presne tento a aj iný, celkovo všetky výrobky mi pasujú od tejto značky ;)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za milé komentáře :)

Translate

Oblíbené články

Vyhledat na blogu