Havlíkova přírodní apotéka - první nákup

20:05:00

Zdravím Vás moji milí :)
Je to už nějaký ten čas, co jsem si byla poprvé nakoupit v kamenném obchodě u Havlíka. Měla jsem z jejich eshopu vyhlédnuté nějaké produkty, ale pořád jsem si říkala, že toho mám rozpoužívaného ještě dost a že to prostě počká. Nicméně potom jsem se jela podívat s kamarádkou do jednoho obchodního centra na začátku Zlína a aniž bych to tušila, byla tam i kamenná prodejna zmiňovaného Havlíka. V tu chvilku mi bylo naprosto jedno, co jsem si řekla a vyrazila jsem tam. Jako první mě mile překvapily strašně ochotné slečny, které mi poradili a byly velmi obětavé. Zajímavých produktů má opravdu spousty, ale já jsem si vybrala na první zkoušku jen 3 malé verze nejzajímavějších produktů. A co že jsem si tedy odnesla?


Český krém pro vytížené ženy - 30 ml, cca 168 Kč


Co o něm píšou?
''Přípravek je vyvinut pro každodenní, opakovanou aplikaci. Je vhodný jako podklad pod make-up, dá se použít také samostatně. Je vyvinut na bázi lokálních ingrediencí, nacházejících se na českých polích a zahrádkách. Proto jsme ho hrdě pojmenovali “český krém”. Slunečnice, mák, meduňka a rakytník s mateří kašičkou jsou hlavními účinnými složkami této vzdušné emulze. Esenciální olej meduňky má uklidňující účinky, vyvolává příjemné pocity rozkvetlé zahrady.''

Složky obsažené v produktu:
Rakytníkový extrakt urychluje zjemnění a zklidnění jizev včetně akné. Poskytuje ochranu pleti a zachytává volné radikály.
Meduňkový extrakt patří k nejpoužívanějším lokálním bylinkám. Pomáhá tlumit zarudnutí kůže, zklidňuje zánět. Pokožce napomáhá obnovit rovnováhu.
Mateří kašička patří mezi nejdokonalejší výživu tkání a pokožky. Podporuje schopnost okamžité buněčné regenerace.
Makový olej je bohatý na nenasycené mastné kyseliny (kyselina linoleová a linolenová), má vysoký obsah vápníku a hořčíku.
Slunečnicový olej plní důležitou funkci v kosmetických produktech. Je významným zdrojem vitamínu E. Má optimální vlastnosti také z hlediska penetrace do kůže. Používáme bio kvalitu.
Vitamín E chrání buňky před stresem a negativními účinky volných radikálů.
Co na něj říkám já?
Produkt mě velmi překvapil. Přesně tak bezvadný jako ho popisují skutečně je. Vyhovuje mi jak jemnou konzistencí, tak parfemací, která mi připomíná lipo kolečka, i složením. Krém je z přírodních složek a mé pleti rozhodně vyhovuje. Jako podklad pod makeup jsem ho zkoušela pouze jednou. 

Celkový dojem:
+ Svěží parfemace, převažuje vůně meduňky
+ Rychle se vsakuje
+ Velmi dobře se roztírá
+ Jemná, příjemná konzistence
+ Nelepí
+ Pleť hezky hydratuje
+ Pokožka je i ráno příjemně hydratovaná a hebká




Vlasové tonikum z 10 rostlin - 200 ml, cca 280 Kč

Co o něm píšou?
''Podporuje růst vlasů a stabilizuje problémovou pokožku. Je určen pro problematickou pokožku hlavy a pro regulaci růstu vlasů''


Složky obsažené v produktu:
Kopřiva dvoudomá: podporuje růst vlasů
Lopuch větší: pečuje o poškozená vlasová vlákna
Rooibos: chrání vlasy před volnými radikály
Světlík lékařský: chrání vlasy před toxickými látkami
Oves setý: má vliv na regeneraci vlasů
Pohanka setá: antioxidační a detoxikační účinky
Sléz lesní: pomáhá při léčbě kožních onemocnění
Ořešák královský: zmírňuje projevy lupénky
Levandule lékařská: prevence proti lupům
Chmel otáčivý: pomáhá při léčbě furunkulózy
Co na něj říkám já?
Tenhle produkt jsem zkoušela pouze párkrát, protože jsem bohužel líná si ho nanášet na vlasy. Vodička se aplikuje dle potřeby na pokožku hlavy nejlépe každé 3 dny. Osobně to praktikuji zhruba jednou za týden/ 10 dní a nemusíte ji umývat. Neměla by mastit vlasy, nicméně kamarádce v tomhle ohledu nevyhovoval. Začínám být v používání důslednější, tak snad časem zaznamenám i ten zrychlený růst vlasů.
Celkový dojem:
+ Příjemná vůně
+ Nemastí mi vlasy
+ Nelepí
+ Při masírování příjemně zahřívá

- Někomu může mastit vlasy
- Poměrně rychle se vypotřebuje


Makový olej - 30 ml, cca 118 Kč
Co o něm píšou?
''Makový olej je rostlinný olej, který se získává ze semen máku. Je bohatý na vitamín E, minerály a nenasycené mastné kyseliny. Díky svému složení vyživuje a chrání pokožku. Zároveň pleť účinně regeneruje a zanechává ji jemnou a hebkou. Je vhodný na pleť suchou, ekzematickou i zánětlivou. Díky svému jemnému makovému aroma se hodí do relaxačních masážních směsí.
Co na něj říkám já?
Olej mi velmi vyhovuje. Měla jsem problém se rozhodnout, který si koupím, ale na doporučení slečny v obchodě jsem vzala právě makový. Chystám se vyzkoušet i jiné, každopádně tenhle je všestranný a rozhodně to není krok vedle. Používám ho na tělo, pleť, vlasy i na rty. Příjemně voní a splňuje všechno co slibuje.

Celkový dojem:
+ Jemná nevtíravá parfemace
+ Lahvička s kapátkem
+ Nelepí
+ Vyživuje rty i nehtovou kůžičku
+ Překvapivě rychle se vsákne
+ Hydratace
+ V nabídce spoustu dalších olejů
 (Makadamiový, Arganový, Avokádový, Hroznový, Rakytníkový atd..)



Přibalené vzorečky:
3-minutová ranní maska - 30 ml, cca 189 Kč

Co o ní píšou?
''Ranní maska Vaši pleť dokonale nastartuje do nového dne, dodá vitaminy, vyživí a účinně hydratuje, čímž pleť získá na jasu a zdravém vzhledu.''

Pleťový krém Krásná slečna - 30 ml, cca 254 Kč

Co o ní píšou?
''Pro svůj obsah účinné látky na bázi zinku je tento lehký denní krém určen pro mladou, problematickou pleť s výskyty akné a ekzému. Je vhodný také pro muže, trpící aknozní a nečistou pletí. Rychle se vstřebává, aplikuje se v malém množství.''

Co na ně říkám já?
Ranní maska mi zatím leží na poličce, nicméně ale krém Krásná slečna mě naprosto překvapil. Měla jsem dva vzorečky a určitě plánuji koupit si plné balení.


Slečny v prodejně mi kromě vzorečků přibalily i spoustu kartiček a seznam produktů. Nevím, jestli je takový přístup v každé Havlíkově prodejně, ale přístup slečen ve Zlíně byl perfektní. Celkově nákup i produkty hodnotím velmi kladně a jsem spokojená. Rozhodně to nebyl poslední nákup a už mám v seznamu další produkty.



Přiznejme si, ta kartička je naprosto dokonalá a po přečtení nejedné vykouzlí úsměv.

Nakupujete u Havlíka? Jaké produkty byste mi doporučili nebo Vám naopak nesedly? :)

You Might Also Like

34 komentářů

  1. Já u Havlíka nenakupuju, ale chystám se na to :) Hezký článek!

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  2. Od Havlíka mám ranní masku a denní krém a nemůžu si to vynachválit! Je to opravdu parádní! ♥
    Krásný článek!:)♥
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. O Havlíkovi jsem už hodněkrát slyšela, ale vzhledem k tomu, že to nemáme nikde v okolí, tak jsem zatím nevyzkoušela jediný produkt, ale hodně lidí jej má rádo, tak třeba někdy taky nějaký vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slyšela jsem, že by teď měly v DM drogeriích prodávat jejich Havlíkův přírodní zázrak tak snad ma zkoušku aspoň tohle nemusí být zlá volba :)

      Vymazat
  4. Už dávnejšie sa chystám niečo si od nich objednať, ich produkty mi vždy učarujú:)

    Saja Frey Blog

    OdpovědětVymazat
  5. Od Apoteky som zatial nic neskusala, ale chystam sa, vsetky ich produkty vyzeraju tak lakavo :))
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, taky jsem těmahle třema rozhodně neukončila objednávku :D

      Vymazat
  6. Miluji jejich ranní masku, kupuji opakovaně :). Budu moc ráda, když se podíváš ke mě na blog a staneš se mojí pravidelnou čtenářkou :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  7. Havlík má kvalitní kosmetiku. Také mám 3-minutovou ranní masku a je skvělá :-) jen konzistencí je hodně jemná, většinou jsou masky hutnější. Ale všechno krásně voní a pleti vždy sedlo, žádné štípání, pálení, rozhodně nemusím mít obavy o složení.
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip, uvidím jak u mě dopadnou ty dva vzorečky ale dle složení i doporučení určitě neodolám :)

      Vymazat
  8. Túto značku som ešteneskúšala, ale chystám sa nejaké produkty vyskúšať. Zaujala ma tá maska :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  9. Tak teraz si ma inšpirovala k nákupu. Neskúšala si ten český krém aj na jazvy? Mám nejaké drobné jazvičky po akné a kiahniach, ktorých by som sa rada zbavila, respektíve ich aspoň trochu zjemnila.. :-)

    Papi Lapi Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co se týče jizviček tak u těch jsem účinek nezaznamenala. Ale pokud chceš vyzkoušet tak si všichni chválí Havlíkův přírodní zázrak. Zkušenost s ním nemám a ikdyž je dražší chystám se na něj. To by myslím učinek mít mohlo :)

      Vymazat
  10. Já si jako první odnesla "Český krém" :)

    OdpovědětVymazat
  11. Od Havlíkovej apotéky som zatiaľ nič neskúšala, no chystám sa to napraviť. Mám zálusk na 3-minútovú rannú masku a krém Krásna slečna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, Krásná slečna je bazva! :)

      Vymazat
  12. Krásný článek, já o tomhle obchodě ještě ani neslyšela, ale produkty vypadají zajímavě - a to vlasové tonikum bych rozhodně chtěla vyzkoušet!
    Ps. Po půl roce jsem se vrátila ke psaní, tak budu moc ráda, když se podíváš na můj blog.
    vanilková Cath

    OdpovědětVymazat
  13. Ještě jsem nic z toho nezkoušela, ale plánuji.

    ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. od Havlíkovej prírodnej apotéky si už strašne dlho chcem niečo objednať, tie ich produkty vyzerajú strašne super akurát sa neviem rozhodnúť čo skôr takže zatiaľ nič:D :) inak super článok!:)

    http://lifebyvan.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Tento e-shop vidím stále častejšie a častejšie, takže viem, že tam musím určite nakúpiť! Výrobky vyzerajú perfektne :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  16. Já mám na Havlíka smíšený názor...ale zatím jen zprostředkovaně...soudit budu asi až jej vážně vyzkouším :).
    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  17. Popravdě ani tuhle značku neznám, ale určitě se na ní někdo podívám, jelikož mě zaujala tvá recenze a také ty obaly kosmetiky. Super článek :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  18. Hrozně mě zaujal ten "Český krém pro vytížené ženy". :) Ten bych potřebovala. :D Jinak tuhle značku jsem v životě neviděla, takže díky za tip. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A mrkvový dort určitě zkus, je super. :)

      Vymazat
  19. O tejto kozmetike som veľa toho počula, no ešte som nemala tú česť ju vyskúšať. Vyzerá to, že má veľa zaujímavých produktov - napr ten makový olej, to je fakt zaujímavé. Aj krém pre vyťažené ženy. Velmi sa mi páčia aj ich originálne názvy.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  20. Já nakupovala přes internet, bohužel žádného vzorečku, ani milé kartičky jsem se nedočkala. Škoda, jejich kosmetika nepatří zrovna mezi nejlevnější a tak jsem něco trochu navíc v balíčku očekávala.

    Piosek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je možné, že takové drobnosti dávají jen v kamenných prodejnách :/ Každopádně je to škoda, taková maličkost by nebyla na škodu u žádné objednávky.

      Vymazat
  21. Tak to vyzerá úžasne! Mám pocit, že som už túto kozmetiku u niekoho na blogu videla, no sama s ňou nemám žiadnu skúsenosť :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat
  22. Makový olej ma zaujal asi najviac. Zahliadla som už tuto kozmetiku a myslím,, že by som mala niečo aj ja vyskúšať. :D

    OdpovědětVymazat
  23. Ja som skúšala od Havlíka dva krémy a to Andelská tvár a Krásna slečna. Oba krémy sa mi páčili, dali sa používať vo dne v noci, aj ako podklad pod make-up. Nikdy som sa po týchto krémoch nevyhádzala, pleť bola vyživená, jemná, upokojená žiadne začervenanie. Myslím, že aj keď je ich kozmetika trochu drahšia ako bežná oplatí sa do nej investovať. Najbližšie chcem skúsiť ich legendárne ranné masky.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za milé komentáře :)

Translate

Oblíbené články

Vyhledat na blogu