úterý 22. listopadu 2016

Mini objednávka z Avonu

Ahojte, vítám Vás u dalšího článku. Není to tak dlouho, co mi přítelova mamka přinesla ukázat katalog z Avonu. Přestože jsem si nikdy dřív nic neobjednala, vždycky mě to lákalo. Prohlížela jsem si katalog několikrát a napsala si asi 10 produktů, které mě zaujaly natolik, že bych je ''nutně'' potřebovala.. znáte to.. 
Nakonec z 10-ti produktů tu mám pouze 3. Měly přijít čtyři, ale pleťová maska je kdovíkde na cestě nejspíš. Tenhle článek tedy budou spíš takové první dojmy. Až budu mít produkty delší dobu řádně vyzkoušené, můžete se na ně těšit v recenzi :)





Jako první tu máme Sprej pro usnadnění rozčesávání s meruňkou a bambuckým máslem, 150 ml
cena cca 79,- Kč
V nabídce by měly být ještě s mangem, jablkem a verbenou.

Co o něm píšou:
'' Hýčkejte své vlasy. Složení s výtažky z meruněk a bambuckého másla vlasy hydratuje, revitalizuje a omezuje jejich lámání. Pro suché a poškozené vlasy''

První dojmy:
Byla jsem zvyklá na rozčesávání používat spreje od Gliss Kur, tak jsem ráda, že budu mít s čím srovnávat. Na první pohled hezký, jednoduchý obal. Asi nejsem jediná, která když si má něco dávat na vlasy nebo kamkoliv na tělo, tak to musí především hezky vonět. Když jsem tenhle sprej stříkla do vzduchu tak ne že by smrděl, ale vůně na první počuch nic moc. Po rozšroubování uzávěru mě překvapilo, že ve flaštičce není voda, ale poměrně hustá tekutina (?) což mě docela udivilo, když stříká vodu :D Schválně mi napište dolů do komentáře, jestli jste se s tím někdy setkaly, protože já tohle vidím poprvé. Po otevření flaštičky už voní podstatně příjemněji, tak snad se to časem nějak rozloží. O účinnosti produktu zatím nebudu nějak mluvit, přece jen nemám vyzkoušeno.




Druhý produkt je Tělový sprej se skořicí a brusinkou, 100 ml
cena cca 60,- Kč

První dojmy:
Určitě všichni tyhle tělové spreje dobře znáte, ať už z Oriflame nebo konkrétně Avonu. V katalogu jich měly na výběr docela dost a i když se teď dívám po internetu, ta škála vůni je poměrně široká. V katalogu znáte ty kolečka na očuchání vůně. Tohle kolečko bylo pouze u téhle vůně, která tam voněla naprosto dokonale. Taková podzimní krásná vůně. Abych řekla pravdu, lákaly mě tam i jiné, ale s takovými spreji nebo voňavkami nerada riskuji, pokud si je nemůžu dopředu očuchat. Když mi teď přišel, opět jsem ho stříkla do vzduchu a sakra.. zase to není žádná sláva. A to tak nádherně voněl! Pro uklidnění jsem se ujistila, že až trochu vyprchá, už to není tak strašné. Ne, že bych ho odmítala používat, spíš bych si příště radši zariskovala a koupila jinou vůni. Po odšroubování je vůně poměrně silná a štiplavá. Brusinky jsou tak jakš takš poznatelné, ale tu skořici tam nikde necítím. Tak uvidíme časem, jak na tom budou ostatní vůně.



A jako poslední Obnovující sérum na vlasy s okamžitým účinkem, 30 ml
cena cca 140,-
Do sady je i šampon, kondicionér a maska.

Co o něm píšou:
''Technologie inspirovaná diamanty. Pomáhá posilovat, vyživovat a hydratovat poškozené vlasy. Dodává jim zdravý vzhled, zanechává je jemné a usnadňuje jejich úpravu.''

První dojmy:
Na tenhle olejíček jsem moc zvědavá a těším se, až ho vyzkouším. Zatím mám teda rozdělaný sprej od Gliss Kur a ještě nějaký olejíček, ale až je dopotřebuju tak se vrhnu na tenhle. Produkt je ve skleněné lahvičce s pumpičkou. Je poměrně tekutý, olejovitý a má velice příjemnou kadeřnickou vůni. Doufám, že bude splňovat to, co slibuje, protože se moc těším až ho vyzkouším.







Máte některý z produktů vyzkoušený? Který produkt od Avon se Vám doposud nejlíp osvědčil?

16 komentářů:

  1. Tělové spreje od Avonu mám také ráda. Nejvíce mi asi voní ten se švestkou a vanilkou :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám ráda tělové spreje on této značky, měla jsem melounový a voněl fakt dobře :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem od Avonu zatím zkoušela jen ty tělové spreje. Objednávám si je vždycky na léto, protože mi do horka přijde voňavka ,,už trochu moc". :D :) A vždycky jsem byla spokojená. :)
    Ta skořice by nemusela vonět vůbec špatně! :)
    THE WORLD BY MARIA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psala.. Ono to je spíš dost štiplavá brusinka. Nebo na to nemám čuch, ale skořici jsem tam nenašla ať jsem hledala jak jsem chtěla :/ :D

      Vymazat
  4. Já mám od Avonu ráda tělové spreje :)Tu vůni kterou máš jsem nezkoušela, ale děkuji za tip :) Už vím co příště pořídím.
    Gabrieless

    OdpovědětVymazat
  5. Telové spreje od Avonu sú základ ♥ Preferujem však viac svieže vône :)
    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovědětVymazat
  6. Awesome products! Thanks for sharing dear*
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpovědětVymazat
  7. Mám dobrou zkušenost s jejich vlasovym olejem. Voněl i fungoval

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda! Snad bude fungovat i u mě :)

      Vymazat
  8. Niekedy je aj Mini objednávka lepšia ako žiadna, a táto ibjednávka vyzerá naozaj sper :)

    Čo je dobré to musím mať aj s novou vianočnou GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  9. Telove spreje z Avonu su super, taktiež ich vlasové olejíky. Zelený je najlepší, určite ho vyskúšaj. ;)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  10. Souhlas, tělové spreje jsou super, už jsem nejednou měla a uvažovala jsem o dalším, teď mají docela za dobrou cenu sadu i s tím sprejem.:)
    Jinak četla jsem v diskuzi na blogerkách, že ses přidala k podpoře blogerů. Budeme se vzájemně podporovat a dáme si follow?:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fajn, po sadě mrknu :)
      Určitě můžem, jdu sledovat :3 :)

      Vymazat
  11. Já třeba tělové spreje nepoužívám a nidky jsem moc nepochopila k čemu že jsou dobré. :))
    Ale miluju voňavé spreje do vlasů :3

    Gabux

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :)