úterý 1. listopadu 2016

Detoxikační čaje BOOTEA | zkušenosti, recenze

Ahoj ahoj, opět Vás vítám u nového článku. Jeden jsem vydávala i včera, ale když je chuť psát tak se nedá nic dělat :D
Jak jste si už v názvu mohli všimnout, dnešní článek bude o detoxu. Konkrétně o detoxikačních čajích BooTea. Tyhle čaje byly jednu dobu obrovský boom společně s jinými druhy. A že jich je opravdu dost. Já jsem si je objednávala už před delší dobou, ovšem článek je na seznamu až teď.
Napřed Vám představím oba čaje a ke konci sepíšu vlastní zkušenosti.
Čaje jsou ze stránky Conexfit shop zaměřený na sportovní výživu a příslušenství.







Objednala jsem si variantu na 28 dní za 1399,- Kč
K sehnání je i 14 denní varianta za 799,- Kč,
nebo samostatně prodávaný večerní detox - 499,- Kč nebo denní 499,- Kč
To, že jsou tyhle (i jiné) detoxy ve vyšší cenové relaci je známo, ovšem co se dá čekat.

Denní Teatox 28 dní

Složení:
Čínský čaj Oolong
Lístky Maté 
Zázvor
Citronová tráva
Fenykl 
Pampeliška
Ženšen 
Pupečník asijský 
Kopřiva dvoudomá
''byliny pěstované v Indii, Brazílii a Číně''

Návod k použití:

Zalijte pytlíček skoro vroucí vodou a nechte 3 minuty louhovat. Počkejte na vychladnutí do teploty vhodné k pití. Pijte každé ráno. Pokud jste zapomněli nebo nestihli vypít čaj, udělejte si jej ihned jak budete mít příležitost. Nezdvojujte dávku.

Udané možné nepříznivé účinky:

Nápoj má být užíván jako doplněk kaloricky vyvážené stravy. Pokud se vyskytnou příznaky, jako je nevolnost, zvracení nebo dlouho přetrvávající průjmy, zastavte užívání a poraďte se u svého praktického lékaře. Čaj není vhodný pro děti do 18 let, těhotné ženy a ženy v období kojení mateřským mlékem.





Večerní Teatox 28 dní


Složení:

Senna
Máta peprná 
Lékořice
Pískavice řecké seno 
Lopuch 
Hloh
Kozlík lékařský 
Psyllium

Návod k použití:

Zalijte pytlíček skoro vroucí vodou a nechte 3 minuty louhovat. Počkejte na vychladnutí do teploty vhodné k pití. Pijte každý druhý večer před spaním. Pokud jste zapomněli nebo nestihli vypít čaj, udělejte si ho před spaním následující noc. Nezdvojujte dávku.

Udané nepříznivé účinky:

Nápoj má být užíván jako doplněk zdravé a kaloricky vyvážené stravy. Pokud se vyskytnou příznaky, jako je nevolnost, zvracení nebo dlouho přetrvávající průjmy, zastavte užívání a poraďte se u svého praktického lékaře. Čaj není vhodný pro děti do 18 let, těhotné ženy a ženy v období kojení mateřským mlékem. Tato směs bude s největší pravděpodobností vyvolávat projímavé účinky a přirozeně čistit a detoxikovat Vaše tělo. Účinek laxativa je obvykle indukovaný 8 hodin po konzumaci.





Vlastní recenze:
Pokud bych měla brát v potaz i takové věci jako obal, tak ten má určitě jedničku. Krásný, jednoduchý design, bytelný obal s opakovaně uzavíratelným spojem, který pomáhá k zachování vlastností čaje. Po otevření denního detoxu pytlík obsahuje 28 sáčků - jeden na každé ráno. Sáček má hmotnost 2,5 a je z látkového materiálu pyramidového tvaru, takže vám bylinky neběhají po celém hrnečku. Chuťově je klasicky bylinkový, za mé chuťové pohárky rozhodně chutnější než ten večerní, který obsahuje 14 pytlíčků a pije ve každý druhý den večer.
Snažila jsem se je pít co nejpoctivěji, i když musím říct, že asi 2x jsem musela dělat týdenní přestávky, protože jsem mívala obrovské křeče v podbřišku a hodně často jsem chodila na záchod. Nevím, jestli to takhle nějak má účinkovat, ale uklidňovala jsem se tím, že když už mám ve střevech takové peklo, tak to určitě něco dělá :D 
Výsledky, které jsem vypozorovala: opět nevím jestli je to zásluha čajového detoxu, ale rozhodně hezčí pleť a neměla jsem pocit nafouklého břicha. 
K dosažení 100% výsledků je samozřejmě potřeba nejenom pít čaj, ale dodržovat jakýsi optimální jídelníček a nějaký ten pohyb. Nečekejte, že po čaji zhubnete, to ani nikde neslibují :D
Mě zbývá ještě pár pytlíčků, které dopiji a po nějakém čase zkusím i jiný detox.

A na závěr?

Myslím si, že čaje můžu s klidem doporučit. Nebýt toho, že jsem měla přestávky, třeba by výsledky vypadali i jinak, ale účel splnil.. až na ty obrovské křeče a vysokou cenu si je osobně už asi nekoupím, ale to je taky individuální.







A co vy a detoxy? Pokud jste zkoušely konkrétně tenhle, jak Vám vyhovoval? Jaký jiný byste mi mohli doporučit?

15 komentářů:

  1. Tento čaj poznám, ale nikdy som ho nevyskúšala. Dosť ma odrádza cena. Podľa mňa existujú oveľa lacnejšie alternatívy. Ja občas pijem zelenú kávu :)
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  2. O těchto čajích slyším poprvé. Složení je sice pěkné, ale upřímně, asi bych za to tyhle peníze nedala. Jinak za sebe můžu doporučit olej z černého kmínu nebo třeba březovou šťávu. Skvělá je prý i chlorella, já ji mam doma, ale ještě jsem se k ní neodvážila (spoustu lidí po ní má celkem drastické žaludeční a střevní problémy :D). Ale tam se musí začínat fakt postupně a pomalu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cena je za ''pár pytlíčků'' čaje opravdu vysoká no, proto hledám něco jiného :D Jinak tipy zní zajímavě, určitě se po něčem mrknu :)

      Vymazat
  3. Já jsem ho kdysi strašně moc chtěla, ale ta cena mě prostě odradila...:/
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, znovu už bych je kvůli té ceně taky nechtěla, kor když je nejspíš ani nedopiju :D

      Vymazat
  4. Taky jsem chtěla vyzkoušet detox čaj, každopádně ceny jsou mega vysoký:D!
    littlecapsule

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel až moc :/ Těším až najdu nějaké ''levné varianty'' a porovnám cena VS kvalita a uvidíme :D

      Vymazat
  5. Detoxu se popravdě docela bojím, mám nějak respekt před tím :)

    BLOG: Kosmetická taštička

    OdpovědětVymazat
  6. Už som sa na ne pozerala ale neviem, prídu mi predražené a v konečnom dôsledku im ani veľmi neverím

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  7. O detoxu jsem chvilku přemýšlela, ale je mi jasný, že bych je pít nevydržela.. Ale kdo ví, třeba taky někdy nějaký zkusím :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. Na čaji jsem závislá, hlavně na bílém a zeleném. Přítel byl v Číně tak přivezl zásoby a každý den "čajujeme". S detoxem zkušenosti nemám, ale myslím si, že není na škodu každý den vypít nějaký ten hrníček zeleného čaje :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  9. Tiež tieto čaje poznám ale zatiaľ som žiadny z nich nevyskúšala. Mimochodom máš krásne vlasy a tiež som ,,tak trochu,, potterhead haha :)) Pekný blog, sledujem!
    pieces of me

    OdpovědětVymazat
  10. Já musím přiznat, že bych si čaje nekoupila, ani když jsem čajomil. O cenu ani tak nejde, jako spíš o ty namixované bylinky. V bylinkách se vyznám dost dobře a můžu konstatovat, že tato kombinace by při dlouhodobější konzumaci člověku naprosto zničila zdraví - tato kombinace by totiž i při krátkodobé konzumaci ale až příliš časté mohla člověka přivést do nemocnice.

    fellienm.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak že by ty křeče a bolesti nebyly ani tak moje vina?
      Děkuju za zajímavý poznatek! :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za komentáře :)